lördag 4 januari 2014

Första fulla natten!


Jag har sovit hela natten!
Ingen toalett, inget gå i sömnen, ingen förvirring!
Jag sov gott i korgen ändan till kvart över fem och då gick mamma ut med mig och jag gjorde min morgontoalett!

Livet leker och jag börjar få igång Arnold.
Han är fortfarande stor men rätt "ände" är kul att bita i. :) Genom att maskera sig får man kontakt. ;-)
Lite avis är jag dock, jag har ju ingen sån där som rör på sig, men snygg häck har jag ändå. Kurvor på de rätta ställena, eller hur?

 
Annars finns det massor med grejor att göra!


Hjälpa till med veden.
 



Spela data med pappa.
 




Dammsuga.
 



Skit cool airconditioner.


Kan man bita här?


Eller i den?


Snygg är jag!


Häftigast är att jaga....




Några av mina privata grejor.


Sen har jag en magisk boll som pappa har shoppat till mig. Dö cool!!!! Kommer ut godis ibland. Jag har perfekt tryne för denna uppgift. Lagom kupa mellan ögonen för att styra dit jag vill. Jag kommer att bli världsbäst på denna sport!!!! För jag är Fenomenala Fritz!



Foto kommer också när jag har dragkamp med gardinerna och försöker ta ut det där vita i madrassen som ligger under sängen. Fast när jag ska dela de där sladdarna som kommer ut från datorn eller kontakterna så hinner inte morsan fram med kameran innan hon flyttar mig.... Osis! Även Elliots fötter är häftiga att nafsa i. Fast jag tror inte det är så populärt, men va f*n han är ju en cool grabb så lite får han tåla.... Man är ju oemotståndlig!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar